Najčešća pitanja

 

Da li je moguće menjati gotove konfiguracije?
Sve informacije vezane za izmenu gotovih konfiguracija možete dobiti pozivom na 023XXXXXX ili putem email adrese servis@pinservis.co.rs.

Da li mogu dobiti informaciju o dužini trajanja garancije?
Grancija za svaki proizvod je minimum 24 meseca. Grancija je istaknuta i uz sam proizvod. Za neke proizvode je moguće da garancija bude i veća ukoliko je proizvođač dao veću garanciju.

Kome treba da se obratim ako računar neće da se upali?
Za svaki kvar ili nepravilan rad kupljenog uređaja možete se obratiti našem servisu na telefon: 023XXXXX ili putem email adrese servis@pinservis.co.rs.

Gde mogu dobiti informaciju o sadržaju pakovanja uređaja?
Ukoliko u specifikaciji uređaja nije naznačeno, više informacija o sadržaju pakovanja možete dobiti pozivom na 023XXXXX ili putem email adrese servis@pinservis.co.rs.

Dužina trajanja baterije na laptop računaru?
Ako nije precizirano u specifikaciji uređaja, dužina trajanja baterije zavisi od više faktora kao što je gledanje filmova, igranje video igara, prebacivanje podataka, slušanja muzike itd.

Gde mogu dobiti informaciju o dimenziji uređaja?
Kompletna specifikacija uređaja se nalazi na našem sajtu ili na sajtu proizvođača. U slučaju da neka informacija nije dostupna, upit možete poslati na servis@pinservis.co.rs.

Hoće li garancija i dalje važiti ukoliko ubacim stari hard disk u računar koji sam kupio kod vas?
Kod nas kupljeni računari se mogu otvoriti kako bi se ubacila željena komponenta, a garancija će i dalje važiti.

Kada se kupi gotova konfiguracija, da li se dobijaju kutije od svake komponente ili samo kutija u kojoj se nalazi računar?
Uz gotovu konfiguraciju se dobijaju drajveri i jedna kutija u kojoj se nalazi računar.

Kolika je cena dostave proizvoda?
Za svaku kupovinu preko [iznos] RSD poštarina se ne plaća, ukoliko je iznos kupovine niži od navedenog, ista se naplaćuje [iznos] RSD.

U koliko poručim gabaritan proizvod, da li se on ispuručuje samo do zgrade ili do stana bez obzira na kom spratu se nalazi?
Bez obzira na kom spratu se nalazi, isporuka se uvek vrši do stana.

Da li je moguća isporuka u druge zemlje osim Srbije?
Isporuka je moguća samo na teritoriji Srbije.

Online poručivanje robe za maloletne osobe.
Na našem sajtu ne postoji starosna granica za poručivanje robe, ali ako ste maloletna osoba obavezno je prisustvo punoletne osobe prilikom preuzimanja robe na kućnoj adresi.

Kupovinu obavljam za sopstvenu firmu. Da li mogu da platim sa računa firme?
Možete platiti sa računa firme. Potrebno je da u okviru načina plaćanja odaberete opciju virmansko plaćanje(ili plaćanje preko računa), popunite nalog za prenos i izvršite prenos sredstava.

Da li mogu online da naručim proizvod, a da ga negde lično preuzmem?
Ova opcija je moguća. Prilikom naručivanja stavite jednu od adresa naših radnji i u napomeni naznačite da robu želite podići u toj radnji.

Registrovan sam kao vaš kupac i kupovao sam kod vas, međutim, morao sam da promenim internet provajdera. Šta treba da radim u ovom slučaju?
E-mail adresu možete promeniti nakon logovanja na sajt u opciji "Moj nalog". Takođe nam možete poslati nove informacije na servis@pinservis.co.rs i mi ćemo ih korigovati za Vas.

Zaboravio sam lozinku za logovanje. Šta da radim?
Sve što je potrebno je da prvo upišete Vaš Username i kliknete na link „Zaboravili ste lozinku?“. Zatim, u prozoru koji Vam se bude otvorio upišete Vašu e-mail aderesu koju ste nam prosledili pri registraciji. U kratkom roku će Vam na tu adresu stići Vaša lozinka i moći ćete nesmetano da koristite naše usluge.

Zaboravio sam username za logovanje. Šta da radim?
Ukoliko ste zaboravili svoj username, kontaktirajte nas putem e-maila, predočite problem i zahtev da Vam pošaljemo korisničko ime sa kojim ste se registrovali na našem sajtu. Ovom prilikom potrebno je da nam dostavite što više ličnih podataka (ime, prezime, e-mail adresu, jmbg i sl.) kako bismo Vas lakše pronašli u bazi i bili sigurni u jedinstvenost podataka.

Uneo sam pogrešan podatak o sebi i tek kasnije uvideo grešku. Kako mogu to da ispravim?
Svoje podatke možete menjati kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom ulogujete na naš sajt i pristupite stranici Moj Nalog. Na ovom mestu, takođe, možete menjati i druge podatke vezane lično za Vas, pregledati svoje porudžbine, njihove statuse kao i omiljene proizvode.

Koliko dugo važi moja rezervacija?
Robu koju poručite preko našeg sajta, čuvaćemo na rezervaciji 3 dana. Do tada očekujemo Vašu uplatu. U suprotnom, porudžbinu ćemo stornirati i smatrati da ste od nje odustali. U ovom roku, robu koju čuvamo na rezervaciji čuvaćemo po cenama koje su bile u trenutku Vašeg poručivanja, bez obzira ako se cena u međuvremenu promenila. 
Naravno, ovo važi za sve porudžbine kod kojih se očekuje prvobitna uplata. U slučaju da plaćate pouzećem, robu vam šaljemo prvom isporukom (u zavisnosti od samog roka isporuke poručenih artikala). U slučaju plaćanja putem kredita, ako je kredit odobren, robu dobijate odmah nakon uplate na naš račun od strane banke.
Za uplaćenu robu koja se preuzima u radnji, rezervacija takođe važi 3 dana nakon čega vršimo vraćanje novca na račun kupca.

Greškom sam naručio proizvod. Da li mogu da otkažem porudžbinu?
U ovom slučaju, potrebno je da nam u roku od 45 minuta nakon poslate porudžbine pošaljete e-mail u kome ćete naznačiti koja je greška u pitanju i obavestiti nas da poništimo narudžbinu. Tada će ista biti stornirana. Ukoliko to ne uradite u naznačenom vremenu, moguće je izvršiti povraćaj robe, ali Vam u tom slučaju zaračunamo proviziju koja iznosi 2% od vrednosti datog artikla (minimalno [iznos] din. + PDV po artiklu). Rok za započinjanje procedure povraćaja je 24h od trenutka prijema robe.

Šta se dešava ako roba koju dobijem bude oštećena? Da li je mogu zameniti i na koji način?
Da, postoji mogućnost zamene oštećene robe, a način i uslovi pod kojima se to može uraditi detaljno su opisani 
ovde. Ukoliko vam je pošiljka stigla oštećena, najbolje je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte naš servis kako bi Vam poslali zamenu.

Želim da obradujem nekog i pošaljem mu poklon na kućnu adresu. Da li je to moguće, i na koji način?
Dovoljno je da izaberete željeni proizvod i u napomeni porudžbine upišete adresu na koju želite da pošaljete poklon. Ono na šta trebate obratiti pažnju je da nikako ne smete odabrati plaćanje pouzećem, jer će tada račun stići osobi kojoj želite da pošaljete poklon. Zato odaberite neki drugi način plaćanja. Čim budemo proknjižili Vašu uplatu poslaćemo poklon osobi kojoj želite.

Kako da znam da sam sigurno obavio poručivanje?
Kada kliknete na dugme „Pošalji narudžbinu“ na ekranu će Vam se pojaviti poruka „Vaša porudžbina je uspešno kompletirana“ i na e-mail koji ste upisali i koji koristite za kupovinu stići će Vam potvrda porudžbine sa svim proizvodima koje ste poručili, cenom i datumom kada će proizvodi biti spremni za slanje.